peki şimdi kopmuş bir yaprak gibi savrulmayı nasıl anlatayım? - ufak bir serzeniş

peki şimdi kopmuş bir yaprak gibi savrulmayı nasıl anlatayım?



Kapıyı açtı. İçeri hüzün doldu. 
Nasıl anlatayım ki bilmem?

Benim için bambaşka bir şey.

O sarı otlar, yalnız dut ağacı... Yüzüme vuran meltemi nasıl anlatayım? Başıma geçen güneşin sarhoşluğunu...Kıvrıla kıvrıla giden yolu, ömür gibi uzayan ve hiç bitmeyen yollar...

Şu hayatta güzel olan ve buna rağmen hiç bitmeyen yollar... 


Sonra kendimden nasıl bahsedeyim sana? 

Bunca savaşın içinden çıkıp geldim ben, bana acılarımdan miras kalan silik bir görünüş ile geldim buraya. Bu gördüğün ben değilim. Bu benim bilincimin işgal altındaki hali. Bilincimin üzerine ölü kuşlar tünemiş hali.

Bundandır her hayal kuruşumda yerle bir oluşum. Bundandır kendi kendimin işkencesi olmamın. 

 




Cahit Berkay & Derya Petek - Arda Kalan

Ah gideni değil de kalanı bağlar ayrılık
Yanardağlar kadar
Yalnızlıktır yoldaşın artık
Mevsim hep sonbahar
Gün geceye kavuşur yüreğin uyuşur
El çekersin bütün dünyadan
Hasretin tutuşur anılar uçuşur
Acı bir elvedadır arda kalan
Yalan aman aman ötesi yalan de yalan
Sana değil sitemim kaderime küserim
Bir gün kavuşuruz nasılsa derim
Özlemek ne demek iyi bilirim
Gün geceye kavuşur yüreğin uyuşur
El çekersin bütün dünyadan
Hasretin tutuşur anılar uçuşur
Acı bir elvedadır arda kalan
Gün geceye kavuşur yüreğin uyuşur
El çekersin bütün dünyadan
Hasretin tutuşur anılar uçuşur
Acı bir elvedadır arda kalan


Yorum Gönder

0 Yorumlar