gözlerim bağlı, bir arayış içindeyim. - ufak bir serzeniş

gözlerim bağlı, bir arayış içindeyim.




bir şey var aradığım, ne olduğunu bilmiyorum. şu aralar hangi kitabı okusam bir yabancılık duygusu seziyorum. kitaplarda değil suç, zamanın kendisinde biliyorum. hepsinden özür diliyor, ait oldukları rafa geri bırakıyorum. sonra tekrar arayış, başka kitapların başka sayfaları.. her kitabı ömrümün bir parçası olarak görüyorum. her okuduğum kitap, ömrümdeki yapbozun parçalarını tamamlamama yardımcı oluyor. kitaplarda, arayış içinde olduğum yapbozun parçasını arıyorum. bir şiir görüyorum, ah nasıl dokunuyor; bir acı hikâye okuyorum içim parçalanıyor. her okuduğumda, arayış içinde olduğum şeyi, bulma heyecanımı tekrar tekrar elde ediyorum. tüm bunlar olurken sanki gözlerim bağlı. sanki aradığım şeye her ne kadar yakınlaş samda o kadar uzakmışım gibi.


bu arayış sürecek.

Yorum Gönder

1 Yorumlar